.architecture

.architecture

About Me

My photo
Teluk Intan, muslim, Malaysia

Thursday, 1 November 2012

#YSF teruskan sokong! #Beginicaranya di AJL

Seronok racenya bile dgr lagu #Beginicaranya dpt msk AJL
Tak sia-sia lah selama ni kami mengundi kan..
tapi keluar berita yang Shahiezy sam xnak menyanyi..
Yela.. dia kan pelakon.. mesti la takut nak nyanyi LIVE kan..
Jadi korang jangan la nak kutuk2 kat FB ke.. Twitter ke ye..
I2 terserah pada dia la..
Begitu juga ngn my lovely sis..
dia bukan xmau nyanyi tapi hormat pasangan duetnye(Shahiezy Sam) 
macm korang xtahu la..
Tak meletop laa kalo YanaSamsudin dan Shahiezy Sam x bergabung kann...=)
hahahaha
dan ini bukan la halangan dari MIG jugak ok..=)


mase ni #KakYong beri penjelasan.. sape dgr?


#YSF teruskan menyokong!! haruslah LOVE~


Thursday, 4 October 2012

SELAMAT HARI JADI YS ^^,

Assalamualaikum...
Hai semua.. lame da Aen x tulis blog..
maklum la buzy sikit ngn projek architecture design ni... 
Oklah.. 
Hari 2 pada 25 september 2012 Hari jadi YS..
Korang tahu tak??
#YSF semesti nye tahu kann...
Aq ade buat video nye... 




Semoga Idola kami ni... berada dalam keadaan sihat..
Kami nak bagitahu @YanaSamsudin yang kami sentiasa menyokong
walau ape pon.. Insyaallah..
Semoga kak Yana bahagia,ceria dan gembira selalu disamping orang yang disayangi..
Harapan kami moga moga dapat jumpa @YanaSamsudin lagi ..
hikhik.. Amin...


Kami syg YS..#YSF di Ipoh





 HAPPY BIRHTDAY YANASAMSUDIN


Tuesday, 22 May 2012

CaBaRaN DisaHuT N FiRst tImE aQ JumPe YS!!

Aku smlm g e curve sbb nk jmpe YanaSamsudin..
Aq lepak di rumah kak AiennAmy yg merupakan YSF jgk... 
Betapa gembira ny aq... hahaha...
Alhamdulillah segala nya lancar..

ni Kak CT n AienAmy..
comel kann...

Ramai lagi YSF yang aq jmp dan trbukti mereka semua ramah2 gler..
best blogger PENMERAH and NISA_KAY in YSF..


Nisa_Kay tgh wat video utk blog dy.. sedap jgk dy nyanyi..hihi


I with Misserah


hahah kite jumpe vice presiden YSF..
jgn jeluz..
Thankz for dari awal smpai akhir jage kite..^^


kak ain Yusoff posing,comel bha..



Abg RR with YS n PenMerah


we're YSF!!




nampak x aq 2..haha




 

Ni abg Melaka Boy or #TeddyBear YS



Ni kite ngn Putri kesayangan kite YanaSamsudin... 
Kamu sentiasa dihatiku...^^


Sonok dapat sembang ngn YS.. thankz YS..


Gambar diatas time ni nk mintak Sign kt YS kat baju 2..
Tp maker pen da bg blik kat kak CT..
So,kak YS kate 'Next time get a maker pen first'
hmmm,xpela..dpt luangkan mse 5mnit bersama nye pon jd ah..


Alhamdulillah akhirny dpt aq brtemu ngn putri YS aq.. 
kepada kengkawan aq yg mencabar... time kasih sbb menaikkan smgt aq untk jmpe ngnYS..
xkesah da kalo korang ckp aq ni gler ngn YanaSamsudin..BUT 
sebenarny aq memang SANGAT TERGILA kan YS... 
ingt 2... #AKU ADA,KAU ADA?? LOL
YSF memang sporting habis... dpt jmpe diorng n YS buat pertama kali 
adalah pengalaman manis aq..








Thursday, 10 May 2012

YanaSamsudin taK SomBong

YanaSamsudin x sombong la... kalo YS sombong xd la wujud #YSF ni kann...
sbb 2 byk sgt aktiviti yg dilakukan oleh #YS n #YSF ni..
mcm ni....


ni kak ain yusof yang edit... aq rompak..hikhik


ni mse YS kat ABPBH siap salam lg ngn peminat

              ni mse YS luangkan mse men bowling ngn YSF lepas tgk wyg..^^
                                                 

Ni~ nak habaq mai..~


lepas ni lak YSF akn jmp YS d putrajaya n batu pahat..
Dan malam ni jgk aq hepi sbb YS bertweet ngn aq... hahaha..
aq pon ber'tweet' ngn 2 orng sis yang comel ni... 
nme ny AiennAmy n IntanNadira.. 
merupakan YSF jgk..^^

                                                          
                                             



Thursday, 3 May 2012

haa.... aq bebas.... 
profolio da lepas da.... nasib la xkne reject da kali ni...
someone who know about architecture bg la nsihat ckit???
ahhhhh.... ape2 pon kali ni aq nk hilang kan tension...
xsaba tgu filem kak yana samsudin yg br...
KAU ADA AKU ADA...

wawa semput n adnan sempit 3 pon xsaba nak tgu...^^


sebelum 2 na tgk starwberi cinta.... n 8 jam dulu...
ehhhh... memg xsaba... byk btl na tgk ni....
LOVE YANASAMSUDIN...
HARUSLAH~

Saturday, 28 April 2012

Rindu sama YanaSamsudin

aq rindu sgt kat dia... 
ble agk ny aq ble jmp...
abg syamir kate ade rezeki ade la... 
persoalan ny.. bilaKAH...
gambar dia saje aq boleh tgk n upload..
SAYANG YanaSamsudin n YanaSuperFriend sangat2


kak yana!!


geng yanasuperfriend






Friday, 17 February 2012

architecture

Haa...ni la projek kteowng... xtdow malm taw wat ni...
so nak tunjuk sikit la...
hasil kerje sama kteowg akhir ny kann...
ni sume kwn kelas sye kat poly ni.. ^^,









Friday, 27 January 2012

Love YanaSamsudin

Skrg sye blaje d politeknik premier ungku omar,Ipoh..
dlm architecture.. 
bidang yang sye amik ni memang susah sikit..
Tp bidang ni yang sye minat kann..Kne jgk usaha smpai hbis..^^
minat sye mmg ke arah lukisan..


sye ni minat sgt ngn Yana Samsudin , Shila Amzah and Kanata hongo...
hopefully la kann thn ni dpt la sye brtemu ngn diorng thn ni ek...hihihik...

sye ni suke sgt berkwn ngn ramai org... so sesape yg nk kwn ngn kte... tegur2 la... hahahah

2 all my fren.... I love u all ^^
to kak yana...All the best to success in what ever u do.. May allah bless u..

AND hepi always ya...^^




you are always in my heart kak yana...^^ hikhik