.architecture

.architecture

About Me

My photo
Teluk Intan, muslim, Malaysia

Thursday, 1 November 2012

#YSF teruskan sokong! #Beginicaranya di AJL

Seronok racenya bile dgr lagu #Beginicaranya dpt msk AJL
Tak sia-sia lah selama ni kami mengundi kan..
tapi keluar berita yang Shahiezy sam xnak menyanyi..
Yela.. dia kan pelakon.. mesti la takut nak nyanyi LIVE kan..
Jadi korang jangan la nak kutuk2 kat FB ke.. Twitter ke ye..
I2 terserah pada dia la..
Begitu juga ngn my lovely sis..
dia bukan xmau nyanyi tapi hormat pasangan duetnye(Shahiezy Sam) 
macm korang xtahu la..
Tak meletop laa kalo YanaSamsudin dan Shahiezy Sam x bergabung kann...=)
hahahaha
dan ini bukan la halangan dari MIG jugak ok..=)


mase ni #KakYong beri penjelasan.. sape dgr?


#YSF teruskan menyokong!! haruslah LOVE~


No comments:

Post a Comment