.architecture

.architecture

About Me

My photo
Teluk Intan, muslim, Malaysia

Tuesday, 5 March 2013

Kemesraan Kami!! Harap berkekalan..Amin

Walaupon selalu di Twitter di Facebook Kami selalu membahan..
Di wasap pon tapi tetap akrab..
masing2 mempunyai keistimewaan sendiri.. 

Tapi yang paling #Emon suke kan kemesraan Kak nana dan Kadeq.. 
hahaha sungguh comel
tu #Emon asyik snap gambar diorang je.. 

Nak tgk?? jom!!....








hahaha tgk tu mereka bertiga suwit sungguh..
harap persahabatan korang kekal selamanye.. harap persahabatan kita kekal hingga akhir nyawa!!


KakLoi dgn wawa mmg tak dapat dinafikan lagi kemesraan diorang..
#Cute Sista!


hahaha Comel giler ahhh
geram tgk!

Sekarang Kak nad ngn kiela.. mesra selalu Omey ngn Omot ni..
Moga kekal persahabatan korang!

Es #Emon harap kite sabatan selama nya!
sayang Es banyak2..
Much Love to You Es..




Moga dipanjangkan umur orang yang #emon syg..
Dimurahkan rezeki dan moga berjumpa lagi ye semua..
Harap sihat2 sentiasa..
Tak saba nak berjumpa lagi ngn MYSISTA #YSF
Love love love
Harap sentiasa bersama kak YANA SAMSUDIN jgk... amin...
terus sokong YS!!

 YSF


1 comment:

  1. untonglah memasing comellllll.....bhahahaaa

    ReplyDelete